pszicho blog weblap

Mitől hasznos egy céges weboldal?

céges weboldal készítés

Ahogy az online világ előre tört egyre több cégnek lett valamilyen weboldala, kinek-kinek ízlése és pénztárcája szabta a határt, de talán ma már elmondható kevés cég engedheti meg magának, hogy ne legyen jelen az online térben.

Sok év tapasztalatával a hátunk mögött, miután elkészítettük számos, különböző területeken tevékenykedő cég weboldalát és részt vettünk olyan cégek weboldalának az auditálásában, tesztelésében, amelyeket más webfejlesztők készítettek elmondhatjuk a mai hazai céges weboldalak többsége hagy némi kívánnivalót maga után.

Mire is gondolunk pontosan? Nézzük meg bővebben!

Bemutatkozó oldal

A cégek egy része úgy gondolja, elég, ha egy bemutatkozó oldalt készít és már készen is van. Igen, vannak olyan cégek, ahol elég egy ilyen oldal elkészítése. Például azokban az esetekben, amikor személyes üzletkötés a bevett eljárás, amikor nem a weboldalról kell beterelni az érdeklődőt.

Ha a weboldala tényleg csak arra szolgál, hogy egy digitális névjegykártyaként, kicsit a bizalomépítés eszközeként funkcionáljon, akkor éppen elég, ha van egy pár oldalas bemutatkozó weboldal.

Sajnos azonban azoknál a cégeknél is tapasztaljuk ezt a fajta megoldást, ahol az lenne az elvárt, hogy az organikus keresésekből a weboldalra terelt közönség megkeresse a céget, kérjen ajánlatot vagy vásároljon terméket.

Ilyen esetekben nem elég a bemutatkozó oldal, kell egy ütős, hatásos céges weboldal!

A hatásos céges weboldal ismérvei

A weboldal teljes kialakítása, azaz a design és a szövegek, a menüpontok úgy épülnek fel, hogy azoknak egyetlen célja rábírni a beérkező vásárlót valamilyen aktivitásra, tevékenység elvégzésére. Például egy ajánlatkérés vagy egy megrendelő form kitöltésére vagy akár egy hírlevél feliratkozásra.

Ehhez egyrészt fel kell építeni a bizalmat, azaz minden olyan a cég által kínált garanciát, lehetőséget meg kell mutatnunk képileg vagy le kell írnunk szövegesen, amitől a látogató azt érzi, nem kerül csapdába a form kitöltésével, nem tesz rossz lóra, ha a cégünket választja. Ez talán a legnehezebb feladat.

Másrészt, nem mindegy, milyen oldalra érkezik a látogató. Azaz, főleg, ha több tevékenységi köre is van egy cégnek, azokra mindre legyen külön-külön specifikus landing-oldal írva és megfelelően SEO-zva, hogy a keresők azt listázzák előre, arra kattintva pedig olyan oldalra jusson a látogató, amelynek a szövegezése és képi megvalósítása is az aktivitás elvégzésére sarkallja.

Harmadrészt magának az aktivitásnak, maradjunk a példa kedvéért az ajánlatkérő form-nál annyira egyszerűnek és gyorsan kitölthetőnek kell lennie, amennyire csak lehet. Ha csak minimális gondolkodásra, elbizonytalanodásra is adunk esélyt, akkor máris elveszítettük a látogatók egy részét.

Ez a három tulajdonság a legfontosabb. Persze ezen felül számos apróságra oda kell még figyelni céges weboldal készítés közben. Ha szeretne erről és a honlapkészítés lehetőségeiről bővebben is olvasni, látogasson el a LogicalMDesign weboldalára.


weblap seo - honlapok keresőoptimalizálás - google-helyezés javítása - első helyweblap seo

honlapoptimalizálás: weblap.org - seo - prémium linképítés | google: weblap.blog | keleti gyógyászat: ayurveda.balladium.hu - pr-cikk egészség, életmód, gyógyítás  

Kommentek

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!